Ahad, 21 Julai 2013

BIRTHDAY MAMA TERSAYANG

BIRTHDAY MAMA TERSAYANG

Hari sabtu minggu lepas (13 Julai 2013),
Saya + Mr.Cyg balik ke kampung saya di JOHOR..
SERONOKNYA...

Sepanjang perjalanan,
saya bernyanyi riang..
Ye la.. balik kampung..
sapa yang xgembira kan..

Kebetulan esok adalah special day for my luvly mom
Saya & adik beradik yg lain mmg da plan something untuk buat kejutan..
Kebetulan juga kawan-kawan adik (http://darihatibella.blogspot.com/ )ramai datang untuk memeriahkan majlis..

Selepas berbuka puasa,
mama sibuk melayan para tetamu yang dtg..

TIBA2...
tuppppp.....
Lampu terpadam..

Then, kami sama2 menyanyikan lagu birthday untuk mama tersayang 
Sambil ayah membawa kek untuk isteri tersayangnya..
yang ke-51

So sweeeetttt....

Layan gambar ye..


Mama bersama cucu2 kesayangannya yang tolong 'memeriahkan' majlis...
Zuhairah, Amin Amsyar dan Aisyah...
Semua sibuk nak 'tolong' potong kek..




Kek from Secret Recipe..
Pelikkan kenapa kek ni xsama..
Saja beli 2 perasa yang berbeza..
Original idea came from Bella..



Ini la adik beradik saya..
Semua dah berkahwin..
Cuma yang adik bongsu (lelaki) xkahwin lagi..
katanya 3tahun lagi..






 tetamu2 yang telah memeriahkan majlis..
Ni waktu mereka semua nak bertolak balik..
xsempat nak snap gambar sebab sibuk bergosip2 dengan mereka semua...
Gembira sangat..
Bila la kita nak dapat kumpul lagi seperti ini kan..





WAJAH KESAYANGAN SAYA...


6 ulasan:

Unknown berkata...

PAMAN TUKIMAN semoga berbahagia selamanya

Unknown berkata...

PAMAn TUKIMAN SEMOGA BERBAHAGIA SELAMANYA

maszie71@gmail.com berkata...

Heppy Besday Mama...semoga panjang umur sihat selalu ...muahhh

Unknown berkata...

selamat hari lahir mama...

Unknown berkata...

moga panjang umur dan dimurahkan rezki selalu..amin

Unknown berkata...

Terima kasih pada semua bloggers for the wishes...