Selasa, 23 Julai 2013

CANDLE LIGHT IFTAR BERSAMA SUAMI

CANDLE LIGHT IFTAR BERSAMA SUAMI TERSAYANG


Oleh kerana dah 3hari kami ni susah nak berbuka sama
sbb seorang sibuk menghadap thesis dan seorang lagi sibuk dengan kerjanya sampai xingat nak masuk rumah walaupun dah masuk waktu berbuka
So, hari ni saya plan nak ber candle light iftar bersama Mr.Cyg..

5ptg: saya start masak untuk juadah berbuka puasa
6ptg: saya call Mr.Cyg suh balik cepat sebab malam ni malam special.. 
6.30ptg: Siapkan persalinan untuk Mr.Cyg
7.15ptg: Saya+Mr.Cyg dah ada di meja menunggu waktu berbuka puasa

Alhamdulillah...hari ni dapat juga kami berbuka bersama-sama dlm keadaan yang tenang..

Dah nama pun "candle light" mesti nak ada candle..

Mr.Cyg sedang menunggu dengan penuh kesabaran

Posing dulu sblm makan
Punyalah bersemangat...


Dan.............
Bismillahirrahmanirrahim....






Senarai lauk yang saya sediakan untuk berbuka

Kobis cinta hati

Udang goreng rindu



Ikan patin lautan cinta tempoyak king


Dan selepas makan, kami sama2 gotong royong membersihkan meja makan
Saya basuh pinggan
Hubby....



Kena lap meja....



Alhamdulillah sempurna ibadah puasa kami pada hari ini...
Semoga esok kami dapat berpuasa lagi sempena bulan yang penuh barakkah ini...



6 ulasan:

puan kimma berkata...

nama lauk xtahan tu...haha

Unknown berkata...

Boleh try lepas ni ye...memang kebabom..

maszie71@gmail.com berkata...

Ikan patin lautan cinta tempoyak king....bukan ke patin lemas dlm tempoyak...lawak sgguh korang nie....

Unknown berkata...

dengar tajuk menu dah lentok....sedap hingga menjilat jari rugi BESAR Bonda xde...

Unknown berkata...

bukan ikan patin lemas ??? hehehe

Unknown berkata...

xpela..bonda kat sana mkn nasi arab..kami kat sini mkn nasi berulam jantung je...