Sabtu, 29 Jun 2013

JOM SEMBANG2...

PENGALAMAN KELMARIN

Saje nak share dgn u alls semua pengalaman saya balik ke JOHOR.
Da lama xbalik naik bas..
Saya balik ni sebab ayah saya xberapa sihat. 
Oleh kerana EMERGENCY, terpaksalah driver bas yang hantar sbb Mr.Cyg ada urusan yang xsettle..

Oleh kerana 'excited' sgt nak balik, xkira la bas apa yang ada..
Tulis Johor Bahru je terus beli...
So, ini la jadinya....

Sejam...
2jam...
4jam..
5jam..

xsampai2...
mana ni...
Kluang, air hitam, simpang rengam.....xde pun..
Nampaknya da terlepas la rumah ku..
Ok, xpe2...tuggu lagi..
harap lalulah kulai...
Boleh suruh kakak ambil..
PUN XLALU...
Aku dah kat mana ni????
ADOOOIII...



Rupa2nya...bas ni terus ke Johor Bahru...
BANDAR JOHOR BAHRU....
lalu jemaluang, kota tinggi dan lain2 bandar yang aku pun xtahu....
YA ALLAH.....aku dah jauh.....

Langit makin gelap...Kaki da start menggigil ni...
Harapan tadi dapat sampai awal ke rumah...
nak hantar ayah ke hospital malam tu jugak..
Tapi nampaknya NASIB saya pun xtentu arah lagi..

Hati da berdebar2...
"Encik Driver, bas ni berhenti Larkin x?"
"Ya" -sepatah je dia jawab

Lega sikit...

So, apa lagi...
Saya pun call semua adik beradik yang ada di JOHOR ni...
kakak, adik, abg ipar....
Alhamdulillah....mereka sudi ambil saya di Larkin ni..
ye la..kesian adik diorang ni sorang2 kat bandar johor..

Sebenarnya da lama saya xsampai ke Larkin ni...
Ramainya orang walaupun malam makin kelam..
Bas dari singapore keluar masuk..
Saya duduk di satu bangku..
kakak pesan suh duduk di tempat orang ramai..
Risau barangkali..


Sempat juga la SNAP beberapa keping gambar pemandangan di LARKIN pada waktu malam..





Ni selepas sampai ke rumah adik saya pada malam tu untuk ambil dia balik kampung skali...

Aisyah Safiya Azzahra



Comel xanak sulung adik saya???
RINDU ngat kat budak muka bulat ni....
Nasib baik sampai Larkin..
dapat jumpe budak ni...











Tiada ulasan: