Isnin, 17 Jun 2013

TEMPAT TARIKAN DI PENANG

JALAN-JALAN KE PENANG

6 - 9 NOV 2011


Wlpun cerita ni 2tahun yang lepas..tapi saya tetap nak kongsikan bersama.. 
Lagipun, kenangan...
Sebenarnya kami ke sini atas urusan saya menghadiri conference RIVERS 2011 anjuran Universiti Sains Malaysia..
Conference ni berlangsung di Shangri-La Rasa Sayang Resort and Spa, Penang. 
Fully sponsored by UTM's grant.
Mcmanapun, saya tetap nak katakan 

"The best conference that I had attended even the fee is quite expensive but it is very satisfied."
(+ great dinner with spouse)

-jarang sgt conference dinner blh bawa spouse...Makan pun mmg
 sedap banget...
(sorry gambar conference xde sbb camera buat hal plak)



Seperti biasa, selepas ber 'conference', kami jalan2 merehatkan minda. Bak kata pepatah:
"Sambil menyelam minum air"


1) Shangri-La Hotel
"selepas conference"














2) Penang National Park







3) Penang Butterfly Farm










4) Penang Toy Museum





















xberapa banyak tempat kami pergi sebab masa pack sangat. Lagipun, perjalanan masih jauh so terpaksalah balik awal. Ye la..penang ke pahang tu...


Tempat yang saya teringin nak pergi:

-Rumah P.Ramlee
-Taman Burung Pulau Pinang
-Padang Kota lama


Nanti ada rezeki saya ajak husband pergi lagi ke Penang...




Jom ke PENANG, Malaysia...












2 ulasan:

maszie71@gmail.com berkata...

gambar ke tujuh dari atas.. best giler poss mautt.. leh jadi model kolam renang arr pas nih

Unknown berkata...

Tinggal tambah bikini je...hehe